Termékek
keresésmenumenumenu
lego logo
LEGO® készletek
Figurák, ajándékok LEGO® elemek Ajánlott termékek Újdonságok
(+36) 70 205 7804
0 
0 
theme

Szállítási Információk

Kedves Vásárlóink!

Bár a koronavírus-járvány következtében hozott rendeletek befolyásolják boltunk működését, rendeléseiteket továbbra is töretlenül szállítjuk.

Partnereink fokozottan ügyelnek a higiénés előírások betartására, valamint több új intézkedést is bevezettek.

A FOXPOST a következő információkat jutatta el hozzánk:

  1. Automatáinkat folyamatosan tisztítjuk, fertőtlenítjük. Minden futárunk rendelkezik megfelelő fertőtlenítőszerrel.
  2. Automatás átvétel továbbra is emberi érintkezés mentes, így az esetleges fertőzésveszély kockázata minimális.
  3. Futárjaink kesztyűben és szájmaszkban dolgoznak. 
  4. Távolságtartás: futárjaink más emberekkel történő érintkezését minimálisra csökkentettük.
  5. Autóink rakterét is minden nap fertőtlenítjük.
  6. Raktárosaink és futárjaink elkülönített zónákban dolgoznak, így itt sem kerülnek kontaktusba a kollégák.

 

A GLS pedig a koronavírusra való tekintettel bevezette az értinésnélküli kézbesítést,  melynek keretein belül minden feladott csomag esetében a kézi szkenneren történő Címzett aláírást, a kézbesítő futár által rögzített szolgáltatás kód (CLD) helyettesíti. További biztonságot adhat az online fizetés, hiszen így elkerülhető az utánvétes fizetésnél fennálló érintkezés.

 

Express One:

Kedves Ügyfeleink!
 
Alábbi levelünkkel mégegyszer szeretnénk felhívni szíves figyelmüket a 2020. március 17.-e óta minden belföldi címzett esetén elérhető új, érintkezés nélküli kézbesítés szolgáltatásunkra (contactless delivery). Egyben segítségüket is kérjük abban, hogy közös kommunikációval tovább növeljük vásárlóik és munkatársaink biztonságát, bizalmát.
 
Célunk, hogy minimalizáljuk a kézbesítéskor a személyes kontaktust, így amennyiben a címzett nem kívánja a futárainknál aláírni az általuk kézbesítésre használt mobil eszközt, úgy az alábbiakban ismertetett alternatív módon is megtörténhet a küldemények átvételének igazolása:
 
1.) A címzett a kézbesítés során jelzi a futárnak, hogy az érintkezés nélküli igazolást választja.
2.) A címzett által, a korábban kapott előértesítő e-mailben található linkre kattintva, vagy az alairas.expressone.hu weboldalt közvetlenül felkeresve megjelenik egy kód megadására szolgáló ablak.
3.) A csupán pár percig élő véletlenszerűen generált kódot futárunk megadja a címzett részére.
4.) A címzett beírja a kódot, majd a jóváhagyom gombra kattint és az ezt követően megjelenő aláírás mezőben a címzett a saját mobil készülékén igazolni tudja a küldemény átvételét.
5.) Az aláírás mentése gombra kattintva az aláírás elküldésre kerül futárunk részére, aki frissítve készülékét, ellenőrzi ezt saját eszközén, majd fizikailag is átadja a küldeményt.
 
A fenti biztonságos, érintkezés nélküli kézbesítési megoldás egyetlen fontos feltétele, hogy a címzett mobilkészülékén aktív internet forgalmazás legyen elérhető.

 


2020 március 20, péntek. 11:35

avatar
dàvid6 Miért nem hirdettek ki heti feladatokat ? 2020 március 22, vasárnap
avatar
dàvid6 A jövő autóját még nem hirdettétek ki 2020 március 26, csütörtök

avatar
dàvid6 Nem értem hogy mi bajotok van velem? 2020 március 26, csütörtök

avatar
Kockashop Kedves Dávid! Nincs semmi baj. A heti feladat a Forrest Gump témakör és nemsokára jönnek az újabb hetek. Üdvözlettel, kockashop 2020 március 26, csütörtök

avatar
dàvid6 Bocsánat ezt nem ide akartam írni amúgy a jövő autóját mikor hirdetik ki? 2020 március 26, csütörtök