A LEGO® szakított a Shell-lel!
A Greenpeace közreműködésével a LEGO® szakított a Shell-lel! A jövőben nem fogják reklámként használni a legót a töltőállomásokon. A gyermekekre ható reklámot sok cég választja eszközéül, ami sok esetben tolerálható, de van, amikor kiveri a biztosítékot. A Greenpeace-nél az utóbbi történt, mivel szerintük egy globális környezetkárosításért felelős cég a legóval próbálta a gyermekek, és ezáltal családjaik szívét meghódítani. És persze, ki tud a legónak ellenállni?
Greenpeace:
"A Lego ma bejelentette, hogy NEM hosszabbítja meg szerződését a Shell-lel. A játékgyártó többet nem segít az Északi-sarkvidéket elpusztítani szándékozó olajvállalatnak zöldre mosnia magát a gyermekeink fejében.
Lám, összefogással ilyen nagy sikereket is el lehet érni.
A Shell azonban továbbra is olajfúrásokat tervez 2015-ben Alaszka vizein. Oszd meg a hírt, és segíts megállítani a pusztítást! www.sarkvidek.hu"