Tuning Subaru Impreza WRX Sti - 2005
Sziasztok!
A mai naplóban egy igazi Japán fenevadat fogok bemutatni nektek, amit LDD-ben készítettem.
Már az első képnél is feltűnhet, hogy a minősége eltér az ezelőttiektől. Ez azért van, mert már lassan három hónapja nem sikerült a HQPics program tervezőinek kijavítani egy hibát, ezzel szabotálva a "munkásságomat".
Szóval csak fogtam magam, képernyőfotót készítettem, és körbevágtam a képet (a nagybetűs részt idegesen olvasd) PIXELRŐL-PIXELRE
dolgozva, több napon keresztül majd fehér háttér elé szerkesztettem, ezek után, egy kis effektes szórakozás, éééés.... készen lett egy kép.
Na de akkor térjünk át a fő témára!
Kialakítása:
Mivel ez egy lassan 14 éves múltú autó, nem csoda, hogy az alacsony ár mellé társuló nagy teljesítménye miatt emberek tízezrei veszik a mai napig verseny, és magán célokra, és tuningolják kedvük szerint.
Ezen elvek alapján készítettem el a sajátos Subaru Impreza WRX Sti modellemet.
A karosszéria kialakításánál két fő stílust vettem szemügyre, amin nem mások, mint a tuner rally, és a widebody.
A tuner rally stílus lényege a rengeteg légbeömlő, a nagy teljesítmény, a minnél nagyobb leszorítóerő "képzése", és a minél kisebb súly. A widebody stílus arról szól, hogy a tengelyeket kiszélesítik, és ezzel együtt a sárvédőket, a küszöböket, és a lökhárítókat.
Itt a képeken is látható a hatalmas lökhárító, a széles test, a hatalmas hűtő és a kirívó aranyfelni. Valamint a szemfülesebbek kiszúrhatták, hogy ez alapból egy 5 ajtós kocsi, de a modell csak 3 ajtós. Ezt azért alakítottam át így, mert a versenykocsik általában két ülésések, és mert a hátsó ülések helyén két hatalmas Nitro gáztartály van.
A hátulja az ami szerintem jobban sikerült, mint az eleje. Itt is lehet látni a kezem nyomait az egyéni verseny légterelőn, a széles verseny lökhárítón, a négyes kipufogón, és a tető hátsó részén.
Ezen a képen elég jól látszik a hatalmas hűtő a kivágott, széles lökhárítóban, két kék ledfény társaságában.
Az autó hátulján, mint láthatjátok a csomagtartó nem igazán illeszkedik a lámpák felső részéhez, mert nem tudtam megcsinálni a megfelelő ívet, úgy hogy ne legyen túl magas a csomagtartó.
Ebből a szemszögből lehet a legjobban látni azt a kivitelezhetetlen "C"-oszlop ívet, amit csak így szikerült megcsinálnom a rövidebb utastér miatt.
Funkciók:
Az autót igyekeztem minnél élethűbben kivitelezni, ezért az alap funkciókat beépítettem. A nyitható motorháztetőt, a nyitható csomagtartót, és a nyitható ajtókat, valamint a brutális motorteret egy 336 lóerős 6 hengeres V motorral.
Itt látható a motor, a légszűrő, az első lengéscsillapítók, az ablakmosó folyadék tartója, stb...
Itt látható a hatalmas csomagtartó, ami nem valami kidolgozott, mert nem tudtam kitalálni, hogy mit rakjak bele, mert a pótkerék nem férne bele, és mivel sportkocsik csomagtertójában nem szokott hifi lenni.
A hatalmas nyitott ajtón keresztül be lehet látni az utastérbe, ahol két rikító versenyülés kapott helyet, és egy kidolgozott műszerfal.
Ha egy kicsit több dolog érdekel a modellel kapcsolatban, akkor ide kattintva megnézheted a róla készült videót.
A mai napra én ennyi is lettem volna! További jó LEGO-zást! Sziasztok!
2018 december 29, 18:59