Terep mester
Nem régiben raktam fel a terepek gyöngye nevű naplóba a legújabb művemet és most ennek az építési instrukciójait szeretném bemutatni ezzel nektek. Az építés nem hosszú, nem fáradalmas, csak bonyolult és kell hozzá pár darab extrém alkatrész:
Az utóbbi alkatrész meg fog jelenni majd a 2015-ös szettekben tehát afelöl nincs nagy aggodalom. Én ezt a két alkatrészt törött alkatrészekből gyártottam le amit láthattok az egyik naplómban. Ezek az alkatrészek nélkül nem érdemes elkezdeni az építést mert rendkívül szükséges alkatrészek.
Rendkívül bonyolult építési ötleteteket alkottam amik egyszerre teszik könnyen felépíthetővé a járgányt.
No tehát az építés folyamatokat először mindig is a kardán tengellyel szoktam kezdeni ami gyakorlatilag a legelején a legfőbb mérv adó. Azok után pedig teljesen elmegyek a kormánykerekekhez építésileg ami közé kerül az egész támasz rendszer:
Ezek után rárakjuk a forgató tengelyt ami működteti a kormáynzást, fogaskerekekről nem elfeledkezve:
Majd miután ez is megvan kiegészítjük az egészet az ülésekkel ami az autó méreteit fogják meghatározni. Azok elé pedig maga a motor kerül:
Ha ezek megvannak nekiállhatunk az utastér kiegészítésének ami igazából csak egy látvány elem, továbbá itt fognak felkerülni az ajtók alapjai:
Ha ezekkel meglennénk akkor következhet az egyik legfigyelemre méltóbb munka hisz ez határozza meg hogy szép legyen: az elje a kocsinak. Ez két részből áll: a lámpák tartói és az aljzat. Figyelni kell a felrakást mert sok kis elem tartja és ha egy is nem fogja könnyen leeshet:
Ha ezekkel megvagyunk akkor a hátulját is fölrakhatjuk ami a csomagtartórészhez tartozik. Annak a fedése és a kibélelése. Ez sok elemből áll ezért érdemes odafigyelni:
Ezeket mind összarakjuk és utána persze elöl is hátul is felrakjuk a sárvédőket.
Ha ezzel nagy nehezen megvagyunk akkor fülpakolhatjuk az első sárvédők segítségével a motorháztetőt hisz azok tartják, továbbá az ajtókat is befejezhetjük.
Ezek után az utolsó két elem jöhet a tető és a kerekek amivel véglegesen befejezhetjük ezt a művet.
Remélem nem fogalmaztam túl bonyolultan vagy bármi ilyesmi problémával. Nem kell nézni Az építés nehézséget mert csak bonyolultnak nézki amúgy könnyű összeszerelni és használni.
Rengeteg előnye van ahogy leírtam hisz ez az egyetlen olyan autóm mely működés közben nem zörög, avagy nem probálja leutánozni a nagyobb autók hangját.
Hamarosan egy hot-rod lesz a következő technic témám aminek a vázánál tartok jelenleg. Lesz egy olyan funkciója amit eddig csak egy építési naplómban láthattatok. Ki találjátok hogy mi lenne az?
2014 december 26, 14:54