Ne sajnáld a gázpedált!
Sziasztok!
A mai naplómban egy rally jelenetet fogok bemutatni nektek.
Így mindenek előtt elmondanám, hogy ötlet akkor jött, amikor nézegettem a régebbi naplóimat (és válaszolgattam azon kommentekre, amikről nem kaptam értesítést.) és megláttam, hogy anno [mit csináltam] a [Rallye témájú építőversenyre]. Hogy őszintén szóljak egy kicsit leamortizálódtam, amikor megláttam, hogy több kommentben az szerepel, hogy "az AUTÓ jó lett". DE ezek után elhatároztam magam, hogy építek egy jobbat, amiben nem csak a kocsi lesz zseniális, hanem a dioráma, és a rejtett dolgok (easter eggek) is. Szóval akkor itt is lenne az építésem!
A koncepcióról:
Amikor elkezdtem gondolkodni, hogy mit lehetne kihozni egy rally témából, beugrott Ruszó Krisz piros rally Ladája, és egy jelenet már nem is tudom melyik rallyról, ahol két 3-4 méter magas sziklafalak közt kellett repeszteni. A különbség csupán annyi a valóság, és az építés között, hogy a valóságban 20 centi hó fedte a pályát, de nekem meg nem volt elég elemem egy ilyen méretű fehérítésre, mivel kell a következő naplómhoz. [Kód: 209b-211 ha meg tudtad, hogy mit jelent írd le kommentben]
Na de akkor most a környezetről is mondok egy-két szót!
Mint ahogy láthatjátok, a környezet három részre bontható: az útra, a sziklafalra, és a nézőtérre.
Az úthoz nincsen túl sok hozzáfűzni valóm, csak annyi, hogy egy poros kis földút egy kis tócsával a közepén. Körülvéve sziklával, és helyenként megfigyelhető egy-két indokolatlan reflektor. ( a másik oldal nem lett megépítve a jobb fényképezhetőség miatt.)
Na de a sziklafal egy másik tészta. A fal igazából két nagyobb elemből, és egy vagy kétszáz darabos kiegészítésből áll, de a belseje üres félig-meddig. Erre a részére majd az Easter Egg dolognál kitérek.
A nézőtér a fal tetején lévő fennsíkon kapott helyet szigorúan a narancssárga korlát mögött. Mondjuk ezt egy vakmerő fotós figyelmen kívül hagyta, és majdnem elkapta a vasparipa.
A természetesség jegyében megpróbáltam telerakni az egész teret növényekkel. Ennek érdekében kezdtem el új fafajtákat gyártani. Ezeken kívűl még egy csomó gyomnövényt telepítettem a füves területekre, és a sziklákra egyaránt.
400 az egyben vasparipa:
Mint már említettem a kocsit Ruszó Krisz tűzpiros gépéről mintáztam több kevesebb sikerrel. Mondjuk a pontos másolás nem is volt annyira fontos kritérium, mivel azért valami egyéniséget is bele akartam vinni az építésbe. Ez alatt a dekort, és a tuning elemeket értem.
Az egyéni tuningot egy kicsit részletesebbre véve úgy tudnám megfogalmazni, hogy komolyabb első, és hátsó légterelőt kapott. A motorháztetőre, és a tetőre valamivel nagyobb légbeömlők kerültek. A kipuffogók helyét egy masszív szénszálas alsó légterelő vette át, ezért a kipuffogók oldalra kerültek. Ezek mellett a kocsi szélesebb oldalszoknyát is kapott, és egy eléggé vicces rendszámtáblát. (Angolosok előnyben) [2 FAST 4U]-[Two Fast Four You]-[Too Fast For You]
Funkciók:
Az autó alapvető funkciója az, hogy jól néz ki, de van egy ennél fontosabb is, mégpedig az, hogy levehető a tető a pilóta kivételéhez. Ja és belül is dekorálva van. ;)
Easter Egg/Rejtett Érdekesség
Nos a már említett üreges sziklában rengeteg arany, és ezüst található, ami a tolvajok kedvelt terméke. Balszerencséjükre ez a barlang egy szellem otthona, aki egykor egy rendőrtiszt volt. 1954-ben egy tolvajt követett a barlangrendszerbe, aki el akarta lopni az akkortájt bányásztársasághoz tartozó ércek egy részét. Sajnálatos módon a tolvaj észrevette, hogy követték, és elintézte a tisztet. A testét sohasem találták meg, de azóta a járatokban kísért, és mindenáron megakadályozza a lopásokat... Mindenáron!
Na de a mai napra én ennyi is lettem volna! Remélem, hogy tetszett a naplóm! További jó LEGO-zást! Sziasztok!
(Építés kezdete: 2019.03.22. Vége: 2019.03.30.)
2019 április 1, 23:07