Termékek
Figurák, ajándékok LEGO® elemek Ajánlott termékek Újdonságok
(+36) 20 242 8992
theme

Modern nyaraló a hegyi tó partján

Nyertes napló! avatar bambusz81
75 napló
Egyedi elemekből épült

10 és fél éves fiam építette ezt a modern hegyi nyaralót.

A nyaraló két szintes, hatalmas ablakai szuper kilátást biztosítanak a nyaraló melletti kis hegyi tóra.

A nyaralónak két bejárata van, az egyik a hegyoldal felől nyílik, a másik a hegyi tó felől.

A földszinten, a jóleső délelőtti hegyi túráról hazaérve, az ajtókon belépve egy kis előszobába jutunk, ahol pulóverünket felakaszthatjuk a fogason lévő vállfára. Az előszobából a konyhába léphetünk be. A konyhapulton már elő van készítve a fazékban a finom halászlé ebédre, csak arra vár, hogy feltegyük melegíteni a tűzhelyre. A konyhában találunk még egy mikrohullámú sütőt. Ha megmelegedett az ebéd, már ülhetünk is le az étkezőben lévő kis asztalhoz, hogy jó ízzel elfogyasszunk egy nagy tányérnyi halászlevet. :-)

Miután jóllaktunk, a nappaliban lepihenhetünk a kényelmes kanapéra, a dohányzóasztalra feltehetjük pihentetni a hegyi túrában megfáradt lábainkat, és a síkképernyős tévén már indíthatjuk is be a Harry Potter soron következő részét. :-)

A jól megérdemelt pihenés után kimehetünk a kertbe. Kis kőtipegőkön lesétálhatunk a tópartra, csobbanhatunk egyet a tó kellemesen hűs vizében, majd a fa csónakunkban kievezhetünk a tóra horgászni, megfogni a hegyi pisztrángot a vacsorához.

A finom halból készült vacsorát a kertben is elfogyaszthatjuk a fából készült kis rönk kerti asztalka mellett.

Este gyönyörködhetünk a naplementében, majd a nyaraló emeletén meleg fürdőt vehetünk a fürdőszobában.

Ezután már csak a pihentető alvás van hátra a hálószobában lévő kényelmes emeleteságyon.

A reggelt pedig, hogy igazán frissek legyünk, kezdhetjük egy jó kis reggeli tornával: tekerhetünk egyet az ágy mellett lévő szobabibiciklin, majd következhet egy reggeli csobbanás a tóban. :-)

Modern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partjánModern nyaraló a hegyi tó partján

2018 szeptember 9, 10:19
avatar
habzsolt Tényleg remek lett! A legjobb, hogy még be is rendezted! Nem zsúfolt, pont jó! Még több ilyet! 2018 november 5, hétfő
bambusz81 Köszi! :-) 2018 november 5, hétfő

Bombero Nagyon jók az épület arányai. Hangulatos építés. Gratulátusz! 2018 szeptember 9, vasárnap
avatar
bambusz81 Köszi szépen. A te építéseid is nagyon jók! :-) 2018 szeptember 11, kedd