Lego MiniVan MOC
--->NEM TUDOM MIÉRT VANNAK A KÉPEK FEJJEL LEFELÉ DE MÁR SZÓLTAM A KOCKASHOP VEZETŐSÉGÉNEK!!!<---
Most egy talán Chevrolet vagy inkább Ford típúsú egyéni kialakítású furgont készítettem el.
Ez egy módosított kocsi amelynek a emelt felfüggesztése, egyéni lökhárítója, és egy lehajtható oldalajtaja van.
Infók a Chevroletről:
(-->Figyelem Ctrl+V következik!!!<--)
A Chevrolet és a GMC G-sorozatú furgonok a General Motors Észak-Amerikában készültek . Ugyanabban a járműosztályban vannak, mint a megszűnt Ford E-sorozat és a Dodge Ram Van .
A "Chevrolet van" kifejezés a Chevrolet által értékesített kisteherautók teljes sorozatára is vonatkozik. Az első Chevrolet furgon 1961-ben jelent meg a Corvair platformon, és a legújabb Chevrolet furgon a Chevrolet Express .
A G20 és társai helyettesítették az eredeti Chevrolet Corvair Greenbrier Van gyártmányát, amelyet 1965-ig gyártottak. Az 1960-as évek közepén először a modellvonal alakult ki, míg 1996-ban a Chevrolet Express helyettesítette . A 1964-70-es évekhez G20-as hat keréktárcsát (6 lugs - 5.5 "(139.6 mm) csavaros kör ), míg az 1971-1995-ös generáció az 5-ös, 127 mm-es csavarral.
A G20-at a Chevrolet / GMC ¾ és 1 tonnás pickupok gömbcsuklói szerelték fel, bár a ½ tonnás pickup fékrokat használta.
A G20 mellé egy könnyű kivitelű változatot gyártottak a G10-gyel, a korai verziók 1975-ig a Chevrolet személyautók kerekeit (5,75 "(120,7 mm-es) csavaros kör) alkalmazták (az 1976-os modellév előtt gyártott G10-ek kisebbek voltak a rövid tengelytávú kisteherautókhoz hasonlóan), de még mindig képesek kezelni az LT gumiabroncs méreteit a jobb kezelhetőség és stabilitás érdekében.A G20-as sorozat SB 262 4,3 literes motorral volt felszerelve, egy fojtószelep-befecskendező tüzelőanyag-rendszerhez és kevesebb vákuumrendszerhez, és jelenleg a V8-as partnerek számára több piaci részlehetőségek állnak rendelkezésre, a kis V6 G20 modelleknél azonban nem sok a tennivaló. a megbízhatóság ugyanaz marad a G-sorozat összes modellje esetében.
A G20 alacsony fenntartási költsége, mérete és lehetőségei miatt ez a furgon népszerű mindenféle kereskedelemmel, a vízvezeték-szerelőktől a vendéglátókig.
Első generáció (1964-1966)
Első generáció | |
---|---|
Áttekintés | |
Gyártó | General Motors |
Más néven | Chevrolet Sportvan GMC Handi-Van GMC Handi-busz |
Termelés | 1964-1966 |
gyülekezés | Pontiac, Michigan , USA |
Karosszéria és alváz | |
Osztály | Kompakt furgon |
A test stílusa | 3 + 1 ajtó van |
Elrendezés | FMR elrendezés |
Erőátvitel | |
Motor | 153 cu (2,5 l) I4 194 cu (3,2 l) I6 230 cu (3,8 l) I6 |
Méretek | |
Tengelytávolság | SWB: 2,286 mm (90,0 in) |
Az első General Motors furgon volt a Chevrolet Corvair- alapú Chevrolet Greenbrier van, vagy a Corvan 1961-ben vezetett be, amely a Volkswagen busz által inspirált, sík-6 ellentétes hátsó motort használ levegővel . A Chevrolet Greenbrier gyártása az 1965-ös modellév alatt ért véget.
Az 1. generációs ChevyVan utal az első Chevrolet G-Series furgonok G-10 1- / 2 tonnás termelés 1964 keresztül 1966 General Motors látott piacon egy kompakt egyterű alapja egy módosított személygépkocsi platform a versenyt a már sikeres Ford Econolineés a Dodge A100 . Az 1964-es Chevvvannak volt egy vezetőfülke előre, a motort az első ülések között és hátul mögött "kutyaházba" helyezték. A vezetőnek az első tengely tetején történő elhelyezése a motorral az első kerekek közelében, nemzetközi szinten " vezetőfülke " -nek hívják "Jármű. Motorok és fékek származott a Chevy II , egy hagyományosabb kompakt autó , mint a Chevrolet Corvair . A határidős motorok kialakítása lehetővé tette a lapos hátsó emeleten low deck magasság a hátsó van a töltés / ürítés rakomány. Ez a modell a GMC Handi-Van- ként is értékesítették.Az 1. generációs kisteherautók csak a rövid, 90 hüvelykes tengelytávban voltak elérhetők, és csak a hagyományos, 90 hüvelykes, 153 hüvelykes, egyenesen 4 vagy a Chevrolet Straight-6 motorral kapták . gyorsan azonosítja az egy darabból álló sík szélvédő üveg, az első 1964 ChevyVaneredetileg értékesített és értékesített panellaként használták, kizárólag tisztán hasznosítási célokra. A Windows opcióként lett megvásárolható, de egyszerűen csak a gyár oldalára vágták. 1965-ben Chevy hozzáadta a Sportvan-t, amelybe a Windowsba beépített ablakok voltak. A GMC a Handi-Bus-t forgalmazta . A klímaberendezés, a szervokormány és az elektromos fékek nem álltak rendelkezésre az első generációs kisteherautókban.
2017 december 13, 18:18