Készülődés felszállásra
Valaki elgondolkozott már azon, hogy hogyan indul bevetésére egy szuperszonikus vadászrepülő?
Akár igen, akár nem, a mai alkalommal ezt mutatom be.
(A repülő egy vett készlet -31039-Kék Vadászrepülő- némi kiegészítéssel. [Rakéták a szárny alatt, és 2 pilóta])
A küldetése:
2db Maverick Levegő-Föld bombát eljuttatni irakba, ahol egy bunkerre kell ledobnia. A küldetés sikere érdekében még 2 db Side Winder Légelhárító rakétát is kapott, hátha megtámadják ellenséges vadászgépek.
A repülőről egyenlőre még nem tervezek külön naplót csinálni, de még ki tudja.
1.
Bevetés előtt a gépet szigorú vizsgálatok alá vetik, főleg az elektronikát, és a mechanikát. Több tíz munkás, és mérnök ellenőrzi a legkisebb alkatrészeket is, miközben már szerelik fel rá a hadianyagot (lőszer. bomba, rakéta, stb...).
2.
Miután ezek az előkészületek befejeződtek, a munkások elkezdenek elpakolni az útból, hogy a repülő ki tudjon gurulni a kifutóra. Arrébbviszik a karbantartókamiont, leszállnak a gépről, a bombaszállító, és rakodógépeket is elviszik. Egy létra, vagy emelő segítségével felsegítik a pilótát, és a másodpilótát a fülkébe, ahol ők is ellenőrzik az összes műszer működőképességét. Ha rendben van minden, akkor elindulnak a kifutó felé.
3.
A pilóta beindítja a sugárhajtóművet, és elkezd kigurulni a kifutópályára. A pálya elején még egy vezérsíkellenőrzést csinálnak, majd ha mindent rendben találnak, akkor a pilóta feltolja a gázkart, és megindul a masina. A kifutópálya vége felé elemelkedik az orra a földtől, és a vasmadár a levegőbe emelkedik. 50-100m magasan a pilóta behúzza a futóműveket, teljes sebbességre kapcsol, és megindul a célpontja felé.
Ennyi is lett volna ez a kis épített beszámoló. Remélem tetszett nektek!
Most pedig a képek! (Sorrendben)
2018 június 25, 11:47