Hot-rod építés
No még régen a Tuning hot-rod naplómban írtam hogy lesz építési napló. A képekkel meg is voltam csak beleütköztem egy apró kis gondba. Mikor fölakartam rakni a gépre a képeket a memóriakártyám megsérült és minden adatom elveszett. Mára sikerült rekalibrálnom a képeket, némi hiányossággal és egy két apró elszineződéssel. Szerencsére az építési fotók ezeket megúszták.
No akkor elméséltem mindent, hogy mit tud, mire képes, mik a bajai és egyebek. De szerintem nézni nem igazi, meglehet akár sajátosan is építeni.
Sajnos elég bonyolult szerkezetű pedig látszatra egész egyszerűnek tűnhet. Nem éppen kezdőknek ajánlanám, hisz egyből úgy kezdődik, hogy egy jó nagy alkatrészt össze kell rakni. És aztán minden szép kis elemet. Tehát aki úgy érzi hogy akár a bonyolult építési útmutatókat is tudja értelmezni, akkor az belevághat az építésébe.
Egy extrém alkatrész van amit alkatrész törés után kaptam, mégpedig az egy 1-es hosszúságú axle rúd (alapvetően 2-es a legrövidebb), ez az alkatrész majd a motornál lesz fontos.
Sajnos a kép készítéssel gondba voltam hisz látszik hogy egy bontási napló, és sajnos a bontása sokáig elhúzódott, láthatjuk ahogy egy fényes nappalból borongós este lesz, és szinte alíg látható képek.
De jó szórakozást!
A következő gép amit építettem egy olyasmi járgyány lenne amely a 42032-es készlethez kapcsolódik (témában), plusz elég ritka gép és csak út javításóknál látható. A többit nektek kell kitalálni!
2015 május 11, 21:55