Ferrari MAFC new
Ferrari MAFC NEW /Maxi figura compatibilis/
Az autó méretei:
Hossza: 29 cm , szélessége: 13 cm, magassága: 9,5 cm.
Súlya : 540 gr
Ajánlott kor: 7-99 év
Megépítés ideje: szabadidő és türelem függvényében +- napok
Elemek száma: sok + 3 db Alonso
Legutóbbi Ferrari naplómon felbuzdulva építettem egy újabb verziót. Jó pár napig rakosgattam majd visszaszedtem,alakítgattam,ötleteltem,hogy lehetne jobbá és részletesebbé tenni.
Most szeretném bemutatni nektek,hogy is sikerült:
Először kikisérleteztem az elejét ügyelve az arányokra. Majd a két oldalát hátrafelé megépítettem a nyitható ajtókkal. Ezt az egészet a padlólemezzel és a technic gerendákkal kimerevítettem. Végig olyan elemeket használtam melyek álalános lego elemek. Hagyományos építési módokat alkalmaztam az egyszerűség kedvéért de így is elég látványos lett az autó. /szerintem/ Érdekessége,hogy az autó szélessége páratlan bütyökszámú. /13 db/ Erre azért volt szükség,hogy a sárga Ferrari jelzés középre essen.
Eleje:
Elején a hűtőmaszk kerítéselemből van. A nyitható csomagtér alatt található a kormányozható első tengely mechanizmusa amely nem sikerült még tökéletesre mert nincs annyi hely,hogy elforduljanak teljsen a kerekek a sárvédőívben. Megoldottam a kormánykerékkel való forgatást is csak az annyira magasra sikerült,hogy nem fért be az alacsony csomagtartóba,így azt inkább elvetettem. A kerekeket kézzel lehet külsőleg mozgatni.
Közepe:
Az első kerék és az ajtó közötti Ferrari jelzést és a piros tetőelemeket elemtartó elemre tettem fel. Két ajtaja nyitható,kívül-belül kilincset kapott. A tagolt kárpiton található a beépített hangszóró illetve az ablaktekerő. /ez még fapados változat,nincs elektromos ablakemelő/ A külső és a belső visszapillantó tükröket Kisfiam kreálta. A kormány állítható magasságú,forgatható és az is Ferrari jelzést kapott. Műszerfal és a kardánbox színe megegyezik a kárpitok és az ülések színeivel. Az utastérben található a sebváltó és a kézzifék ami mozgatható. A két dönthető ülés. Ezek előre is billenthetőek,fejtámlái mozgathatóak. Köztük található a pohár a pohártartóval.
Ülések mögé csúsztatható tetőelemet tettem rá melyet technic liftarmokkal oldottam meg. Első elképzelés szerint még a motortér is hátrafelé nyitható lett volna de már túlságosan helyigényes lett volna,összeakadt volna a két kinyitó mechanizmus. Ezért választottam inkább a most bemutatott megoldást.
Hátulja:
Hátsó részén van a négy kipufogó cső mely fölött szintén kerítéselemekkel oldottam meg a motortérből kiáramló levegő szabad távozását. Hátulja szintén kapott középen egy sárga Ferrari jelzést .
A figurákat Alonso mintájára Kisfiam építette meg,sorban be is ületette őket.
A minifig Alonso kezében szerszámos láda van.
2014 augusztus 3, 12:27