EKM autó
Hát ez talán eddigi utolsó általam öszerakott technic autó. Lesznek még lehet félni :D. Na tehát ez az autó sem volt túl hosszú menet megépíteni. Ez is össz vissz 2 napot vett igénybe. Előszö az alváz készült és az ülések mjd rá a szép kaszni. De ennek legtöbb idejét a funkciók megtervezése okozta amivel számolva 3 nap volt az egész építmény. Itt is érvényesült az elméletem: elméletileg lehetséges, gyakorlatilag biztos nem. Rengeteg alkatrészt tartalmazott. Sajnos bontása felénél jttem rá az építési útmutatóról, úgyhogy sajnos ilyen nem lesz, de videó azonban van. Készült ebbe is egy olyan funkció ami talán forradalmasítja az utóimat. Ez pedig nem más mint az elsőkerék meghajtás. sok időbe telt mire rájöttem hogyan tudom megoldani. Ha valaki úgy gondolja akkor annak szívesen elküldöm LDD fájlban annak megoldását. Két főeleme z első kerék meghjtásnak két gömbcsukló. Végülis amilyen egyszerűre sikeredett, ahhoz képest rengeteget gondolkodtam rajta. Először számomra megtervezhetetlennek tünt majd később, műszaki tudásomnak köszönhetően rájöttem ha a kormány forgáspontját a gömbcsukló forgáspontjához rakom, akkor már meg is lehet oldani. Innen már csak a kormányzást kellett megoldani úgy, hogy a kardán tengelyt ne akadályozza, és a tartóba se ütközzön bele. További funkciói is vannak: Az eddig nem rég létrehozott ülés tolás is szerepet játszik benne, továbbá az ülés állítás is ráépült, motorháztető nyitása is meglett, csomagtartó is elkészült, ajtónyitás is csak most lemaradt az ajtózár. Bár pick-up létére azért bele pakolhattam volna a csörlőt és a kéziféket is. Hisz az utóbbi hiánya azért okozott problémát. Ugyanis közel készen volt az autó és egy állványon arrébb akartam vinni mikor azt véletlen megdöntöttem és legurult róla. Ami másfél méter magasról egész nagy kárt okozott benne. Az autó 23 nagyobb darabra és rengeteg pici alkatrézre hulott szét. Építése Kemény volt és nehéz másodszorra is. Csakhogy mindenkit megnyugtassak és magam szerencséjére egy alktrész sem törött el vagy durván lazult meg. Csak elengedték egymást. Ezentúl a kézifék fő momentum lesz. És ajánlom mindenki másnak is. Illetve végezetül a nevét szeretném elmondani ami az EKM lett tehát teljes hosszában: Első kerék meghajtású. Ami az eddigi egyetlen egy ilyen.
2014 augusztus 23, 21:50