Termékek
keresésmenumenumenu
lego logo
LEGO® készletek
Figurák, ajándékok LEGO® elemek Ajánlott termékek Újdonságok
(+36) 70 205 7804
0 
0 
theme

Audi R8 convertible by Porsche96


A Daytona összerakásával nem maradt építeni való, így - mivel a Bugattiban általam elkövetett hiba miatt mindenképp szét akartam szedni és újra összerakni normálisan - adta magát, hogy ha már szétszedem, építsek belőle valami mást. Ekkor kezdtem csak ismerkedni az átépítésekkel videókon és neten keresztül, egy teljesen új világ kezdett kinyílni. Először az adott készletből építhető A,B,C, stb. modellek kezdtek érdekelni. Rövid elemzés után kiválasztottam a legjobban tetszőt, majd gyors regisztráció és az építési útmutató beszerzése után indulhatott az átépítés. Szétbontottam a Chiront darabokra 7,5 óra alatt, aztán az alkatrészeket csoportosítva elcsomagoltam, hogy könnyebb legyen az építés. Az építési útmutatót kinyomtattam magamnak és befűztem, hogy tudjam rendesen lapozgatni.  A leírás világos, könnyen kivehetők a színek, az elemek, hibát nem találtam benne, simán működött minden első összerakásra. A fotókon látható a végeredmény, amiről előre tudtam, hogy jól fog kinézni, de menet közben azért meglepődtem, milyen ügyes ötletekkel van megoldva a hátsó lámpa, az eleje, a tető emelő mechanika az meg egyszerűen zseniális, végig azon gondolkoztam, ezt hogy találhatta ki. Sokkal kevesebb fogaskerék van elhasználva a váltóra (4 sebességes, 4 állása van), ezek a tető mozgatáshoz lettek átcsoportosítva. A szélvédőkeret az egyetlen, ahol kompromisszumot kellett kötni, mert hosszabb flexibilis cső kellene, de azt a készlet nem tartalmazza, ezért egy hosszabbító elem  lett beiktatva. Sajnos a Bugatti matricás, ezért érdemes előre a matricázott alkatrészekből tartalékot rendelni és akkor nem építés közben kell felhívni az eladókat, illetve rendelni online. Emiatt a féknyergek sem használhatóak, abból is vettem értelmes színekből mindből egy garnitúrát a jövőre is gondolva. A műszarfalat meghagytam eredeti matricákkal, hogy jobban nézzen ki. A motorburkolaton és a felniken rajta hagytam az eredeti Bugatti nyomtatott elemeket. Az előbbi nem látszik, ha csukva a géptető, az utóbbinál pedig károkozás vagy karcolás nélkül nem tudnám megoldani a levételüket, ezért maradnak így a további átépítések esetén is. 26,5 órán keresztül épült az autó, kb. 1000 elem maradt ki a teljes készletből, de az élmény talán az eddigi legkomolyabb volt, főleg a tető miatt. Erről rövid videót is csináltam, amin az ismerőseim csak ámultak. A hűtőmaszknál az orr-részen kicsit kellett játszani, hogy ne feszítsem túl az elemeket, de amúgy pazar volt összerakni. Még egyszer hatlamas köszönet a kitalálójának Porsche96-nak ezért az élményért, szépen megkomponált modell lett, ajánlom mindenkinek.  

Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96Audi R8 convertible by Porsche96

2023 június 26, 13:18