Vasúti-közúti munkagép
A 4525-ös munkagép volt első vasúti szettem, 1996 környékén kaptam, egyébként 1994-es megjelenésű. Hamarosan követte egy 8db-os 9V-os, íves sínszett, de erről ne most.
A rugós felfüggesztésű, elöl-hátul merevtengelyeken 0,43"-os felniken, 43/015-ös terepgumik vannak.
Összkerékmeghajtású, 6hengeres dízelmotor gondoskodik a hajtásról. dupla felületű zsanérokon tudja leengedni a szabvány nyomtávú vasúti pályára a segédkereket. (a hajtást természetesen vasúton történő közlekedéskor is a gumikerek végzik) A piros alvázon forgózsámolyon tud 360°-ban fordulni a géptest.
Az alváz 4 támasztólábbal van ellátva (egyébként ezek elemei ebben a formában párosítva néhány le-fel hajtogatás után szétválnak) . A hidraulikus gépkar 3 ponton csuklik, árokásó kanállal van ellátva. A sárga géptest nyitott kezelőállását korlát védi. A motor hátul helyezkedik el, az előtte kialakított üregbe belefér a vontatómágnes.
Az összeszerelés menete a következő:
-Minifig összeszerelése.
-A piros alvázra rászereljük a rugós tengelyeket, a felemelhető vasúti kerekeket, a támasztólábakat, a felső részére a forgózsámolyt, majd a géptest összszerelése következik.
-A sárga 4x6-os lapra rákerül a gépkar csatlakozó eleme, az oldalfal, a védőkorlát, a kezelőkarok, majd a hátfal(motor) és a bukócső kerül a helyére.
-bukócsőre: sárga villogó és egy antenna a rádiókapcsolathoz...
2013 augusztus 11, 22:30