Termékek
keresésmenumenumenu
lego logo
LEGO® készletek
Figurák, ajándékok LEGO® elemek Ajánlott termékek Újdonságok
(+36) 70 205 7804
0 
0 
theme

Segítséget kérnék!

avatar speedMcLine
183 napló
LEGO HELP

ldd

Sziasztok! 

A mai napon nem egy naplóról csinálok bemutatót, hanem inkább segítséget szeretnék kérni.

A helyzet az, hogy nemrég frissítettem a Stud.io alkalmazást a 2.0 verzióra, és ekkor kezdődtek a problémák. 

  • Stud.io nem akart elindulni először, de ezt sikerült megoldanom egy újratelepítés után.
  • Az LDD  fájlokat szépen importálja egy-két elem kivételével, de ezeknek csak más az ID-jük, és nem ismeri fel őket.
  • Amikor a képgenerálásra kattintok, akkor végigfuttatja az előkészítési procedúrát, majd megnyitja a képgeneráló alkalmazást. Ezek után a gépgeneráló alkalmazást (eyesight.exe) majd a parancssorban egy ilyen jel villog, majd az alkalmazás bezáródik, és küld egy hibaüzenetet a Stud.io programon keresztül, amiben az áll, hogy; "An error occured while rendering."

  • Fogalmam sincs, hogy mit tudnék csinálni, mert nekem fontos lenne, hogy a program rendesen működjön. Addigis ITT egy videó a hibáról.

Ha tudtok valamilyen tanáccsal szolgálni, kipróbálandó módosítás, vagy tudtok egy oldalt (magyar, vagy angol), ahol tudnék kérdezni a problémával kapcsolatban, akkor írjátok meg kommentben itt, vagy a [Youtube videó] alatt.

Előre is köszönöm a segítséget, és további jó LEGO-zást mindenkinek! Sziasztok!

Segítséget kérnék!Segítséget kérnék!Segítséget kérnék!Segítséget kérnék!

2018 október 7, 10:33
avatar
Farkas Lóránt Hááát........csak annyit tudok mondani hogy inkább LDD-n csináld a dolgaidat aztán meg majd csak válaszol a Bricklink is. 2018 október 10, szerda
avatar
speedMcLine LDD-ben szoktam építeni, majd utána konvertálom át .io formátumba, hogy Stud.io-ban is meg tudjam nyitni. Csak az LDD-nek nincsen olyan kifinomult képkészítője, mint a Stud.io-nak. 2018 október 10, szerda

avatar
Legoropi Sajnos nem tudok neked segíteni. De egy ötletem azért lenne: felkeresed a stud.io-t és a "lap" alján van egy Help center nevű ikon és arra rákattintva lehet keresni ilyeneket. ( Van még ott más is de azt úgy is látod a megnézed.)
Egyéb dolgot nem tudok mondani mivel nem vagyok egy informatikai zseni.
2018 október 7, vasárnap
avatar
speedMcLine Ott is már kiírtam egy segélykérő posztot, meg a Bricklink-nek (üzemeltető) is írtam email-t, de a fórumon nem válaszolnak màr 5 napja, email-ben meg csak azt írták, hogy rögzítve lett a panaszom. Ezért kérdeztem rá itt is, hogy tudna-e valaki segíteni. 2018 október 7, vasárnap

avatar
F. Barnabás Szia! Esetleg próbáld visszarakni az előző verzióra,ha az bevált akkor használd azt a verziót,ha az oldalon nem tudod,akkor itt nézhetsz hasonlókat: https://filehippo.com/search?q= stud.io/ Én is innen szoktam,és tele van Microsoft ingyenes termékkel,ami szintén jó. Remélem tudtam segíteni. 2018 október 29, hétfő

avatar
speedMcLine Köszönöm a segítséged, de még meg szeretném kérdezni, hogy hogyan tudnám visszaállítani az előző verzióba? 2018 október 29, hétfő

avatar
F. Barnabás Az oldalon nézz körbe,hátha ott visszalehet állítani,vagy addig másik programot használsz,amíg jön egy új frissítés a stud.io-hoz. A másik lehetőség neten beirod a régi verzióját és valami szimpatikus oldalról letöltöd a régi verziót. 2018 október 30, kedd

avatar
F. Barnabás Az a baj hogy a programon,vagy a fájljain belül nem lehet visszaállítani. Remélem tudtam segíteni. 2018 október 30, kedd

avatar
speedMcLine Meglátom, hogy mit tudok tenni. De addig is köszönöm a segítséget! 2018 október 30, kedd

avatar
F. Barnabás Szívesen. 2018 október 30, kedd