Porsche 911 RSR - 2. felvonás
Még fel sem ocsúdtam a sokkból, hogy helyet találjak a Charger-nek, amikor pár hónappal az előző jármű után újabb ajándékkal leptek meg drága szeretteim. A fejemet fogtam, amikor megláttam a dobozt és kértem mindenkit, hogy többet ne, mert nem tudom hová rakni. Ezzel most nem vártam annyit, szinte azonnal bonottam és nézegettem a leírást, majd el is kezdtem esténként az építést. Kicsit meglepődtem, hogy nem volt fejezetekre bontva, helyette számozatlan zacskókat öntöttem ki a dobozból. Nem volt vele semmi bajom, csak akkor, amikor első este ott ültem az összes kibontott zacskóval és vakartam a fejemet hajnali 2-kor, mit kezdjek velük. Minden szakasz után elpakolás a dobozába, lehetőleg úgy, hogy ne boruljanak fel. Részletesebb, mint a Charger, ezen már a kormány is be van kötve és működik. Tele van ötletes megoldásokkal, főleg a szögben álló elemek megoldása, a lámpák kialakítása. Ez volt az első modell, ahol elkezdtek zavarni az össze-vissza álló pinek, főleg a küszöb oldalán, ami a végén is kilátszott, így egy csavarhúzóval beforgattam őket egy irányba. Innentől kezdve mindenhol figyeltem a pinek irányára, az öntési hibák maximális eltakarására, az elemek csúnyább oldalának eltakarására vagy ha nem ment, akkor szimmetrikus előfordulására. Ez 2-3x-osára növelte az építési időt, főleg a későbbi 1/8-as járgányoknál, de legalább jó volt rájuk nézni a végén. Mivel csak a kocsi felénél kezdtem az igényes építést, muszáj volt ezt is újraépíteni később. A darabokra szedés 3,5 órát vett igénybe, az összerakás 7,5 óra volt. Ezt már 2 napra bontva oldottam meg, kiülve a nagy asztalhoz és szétválogatva, csoportosítva az elemeket, hogy ne a keresgélés vigye el az időt, mégha annak is megvan a maga varázsa. Megforgatva kicsit lyukasnak tűnt az alja, de ez csak az 1/8 szuprautók után tűnt fel és nagyon magasan is van a kerekek felett, ehhez már beszereztem a megfelelő alkatrészeket, hogy leültessem, illetve találtam egy 2200+ darabos felturbózott verziót, ahol nyitható a csomagtartó, ültetett, kidolgozottabb, kevésbé hézagos a váz és az alja, stb. Meglátjuk, újabb elemeket kellene beszerezni hozzá, most a BMW motor és az 1/8-as szuperautók átépítése a fő projekt.
2023 március 23, 12:07