Ford Fiesta M-Sport WRC
Speed Champions Ford Fiesta M-Sport WRC
Végre!
Sikerült megvennem szerintem az ideji év legjobb speed champions készletét. Elég ritkán sikerül pénzt szánnom a kedvenc hobbimra, de ha mégis fordítok rá egy kis összeget, akkor azt veszem ami legjobban kell. Ezért vettem egy Ford Fiesta M-Sport WRC-t és egy Felfedező Drónt (LEGO Creator) amiről nemsokára készítek építési naplót.
Na de magáról az autóról előbb írok egy saját véleményem szerint megfogalmazott kritikát, majd egy BEILLESZTETT szöveget az eredeti kocsiról.
A LEGO-ról:
- Az építése nagyon érdekes volt. Rendkívűl sok új építési technikát fedeztem fel az építése közben, amit rendkívűl jól kigondoltak a tervezők. (Tiszteletem nekik)
- Külsőleg nagyon, de tényleg nagyon hasonlít az eredeti autóra, ezért is nyerte el a tetszésem ennyire.
- Aki nem szeret matricázni annak nem ajánlom, mert szerintem a matricázással több időt tőltöttem el, mint magával a "fizikai" építéssel.
- A matricák minősége sem alhanyagolható tényező. Nagyon jól visszaadja a z eredeti autó dizájnját, egyediségét.
- Plusz pontként értékeltem a cserélhető motorháztetőt, ami szerintem a legjobb döntés volt a Speed Champions tervezőktől, és remélem, hogy több ilyen készletet készítenek.
- A cserélhatő dísztárcsák is tetszenek, de ez a legtöbb Speed Champions készletben megtalálható.
- Új elemek is felfedezhetők ebben a szettben, például a kipuffogócső egyik eleme és a légterelő 3-eleme.
- A Ford versenypilótának a ruhája is rendkívül hasonlít az eredetire, amiről mintázták. (You don't say)
Az igazi autóról:
A Ford Fiesta RS WRC a World Rally Car épült a Ford World Rally Team által Ford Europe és az M-Sport használata a World Rally Championship 2011-es - 2016-os . A Ford Fiesta közúti autóján alapul, és 1999-ben váltotta fel a Ford Focus RS WRC-t , amely 1999-ben különböző verziókban versenyzett. Az új World Rally Car szabályoknak megfelelően épült 2011-ben, amelyek a meglévő Super 2000 szabályozásokon alapulnak , de egy turbófeltöltésű 1,6 literes motorral (1,6 literes turbo Ford EcoBoost motorral), ahelyett, hogy a szuper 2000-es autókban a normálisan vákuumozott 2 literes motor lenne. Az M-Sport és a Ford 2010 elején bemutatta a Ford Fiesta Super 2000 változatát, amely a WRC autó alapját képezi.
Stobart Ford World Rally Team vezető Matthew Wilson és Henning Solberg végeztek sok a fejlesztési munka az autó alatt, 2010-ben Per-Gunnar Andersson és az M-Sport ügyvezető igazgatója és a Ford csapat vezetője Malcolm Wilson is vezette az autót.
2017- től a Ford Fiesta WRC váltotta fel . Mégis néhány versenyző belép a versenybe.
Fényképeim:
2018 március 14, 20:57