Katonai csillagkutató
Az utolsó nagy háborúban jelentek meg a gőzgépek és élik a mai napig fénykorukat. A szövetségi országok mindent, amit lehetett gőzgépesítettek.
52 évvel az ötödik nagy háború után járunk. A hadvezetés a 77-es számú kutató zászlóalj-t kérte fel csillagászati feladatokra. Fő cél lenne az űrben olyan másik lakható planétát találni, ahová egy gőzrakétával el lehet jutni biztonságosan és az ottani területet gyarmatosítani lehet. Másik feladat lenne egy gőzűrkikötő létesítése a Föld mellett, amihez adatokat kell gyűjteni.
A 77-es kutató zászlóalj erre a célra egy kiöregedett Odin osztályú, közepes védelmi célokra szánt lebegőhajót kapott.
Mióta 32 évvel ezelőtt megtalálták a Maikai köveket és rájöttek, hogy túlnyomás alatt lebegni képesek, azóta használják őket lebegőhajókhoz. A kő a hajó közepén, egy kék túlnyomás alatt levő szerkezetében kapott helyet.
Ez az Odin MK12-es hajó sok átalakításon esett át, leszerelték a légvédelmi ágyukat, illetve egy nagyobb platformot építetek ki a hajó elején a teleszkópnak. A hajó emelkedéséről, csökkenéséről, előrehaladásáról a hajó gyomrában elhelyezett gőzhordók gondoskodnak. A hajó alján egy hatalmas propeller végzi az emelkedést és süllyedést. Ahhoz, hogy minél magasabbra juthassanak, a gőz előállításához egy speciális folyadékot használnak fel, illetve a hordók melegítéshez Rubren néven kitermelt anyaggal kísérleteznek. A személyzet a fagyás ellen speciális italt kap, ami megvédi őket.
A hajóval rengeteg probléma van, a szerkezeti elöregedés folyamatos munkát ad a hajó egyetlen szerelőjének, aki egyben a hajó mozgásáért is felelős. Hátul kapott helyet a hajópilóta, aki a kormányoz, és a sebességet tudja szabályozni.
2015 május 22, 06:42